PDA

View Full Version : 91 5speed parts



92sclikenew
10-18-2010, 06:05 PM
hate to do this cuz i really wanted to get this car going and drive it..

but time has come to where i need to let this go..i think my motor in mine just crapped today

car was in a front end smash nothing bad..

only thing missing is the motor and supporting brackets..

i really would like to have a bunch of sales lined up before i start part.

everything is there for a complete 5speed swap. which i would like to sell as complete.


at the moment this is more of a feeler then anything...

TwoToneThunder
10-18-2010, 06:45 PM
put a carbed 302 in the 91 and drive it, then fix the 92

92sclikenew
10-18-2010, 07:25 PM
put a carbed 302 in the 91 and drive it, then fix the 92

really wanted to jim but... i think im gonna invest into one car.. ( look on the bright side you maybe able to get the sc wheels you have first dibs

i had good plans for that 5speed car.. but what ever..

day has been ruff with the 92 taking a crap i dont really know what happen but it did the same thing 4-5 months ago.. back fired popped stalled, started up got a mile down the road and noticed no oil pressure.. i was in Detroit where i work(kind of ghetto.) so i keep driving.... got 1/2 way home.. 15miles and i started to hear lifter tick.. so i shut it off. and towed it to where it sits and ignoring it till tomorrow.. i have some bigger plans with the 92 if this car goes.. :D

92sclikenew
10-18-2010, 07:27 PM
heres a few more:(

http://www.sccoa.com/forums/attachment.php?attachmentid=44086&d=1281752389

http://www.sccoa.com/forums/attachment.php?attachmentid=44087&d=1281752389

http://www.sccoa.com/forums/attachment.php?attachmentid=44088&d=1281752389

http://www.sccoa.com/forums/attachment.php?attachmentid=44089&d=1281752389

rzimmerl
10-18-2010, 07:31 PM
What color are the seats, tan?

92sclikenew
10-18-2010, 07:58 PM
What color are the seats, tan?

i think its gray.

TwoToneThunder
10-19-2010, 12:12 AM
how much for the wheels?

rlittlep
10-19-2010, 12:16 AM
hate to do this cuz i really wanted to get this car going and drive it..

but time has come to where i need to let this go..i think my motor in mine just crapped today

car was in a front end smash nothing bad..

only thing missing is the motor and supporting brackets..

i really would like to have a bunch of sales lined up before i start part.

everything is there for a complete 5speed swap. which i would like to sell as complete.


at the moment this is more of a feeler then anything...


PM sent......trans harness, assoc parts.

92sclikenew
10-19-2010, 06:51 AM
how much for the wheels?

im thinking around 100bucks.. 4 center caps.. has 4 tires but 2 are beat.

im still on the fence tho.. because i dont wana be stuck with something that is sticking on stands. :rolleyes:

rzimmerl
10-19-2010, 07:43 AM
i think its gray.

Can you post some better pics.

92sclikenew
10-19-2010, 01:44 PM
Can you post some better pics.
anything that u know u wanted so I can grab good pics of them

rzimmerl
10-21-2010, 08:00 AM
anything that u know u wanted so I can grab good pics of them

The seats.

92sclikenew
10-21-2010, 01:00 PM
The seats.

As much as I would like to sell the seats don't wanna be stuck with a whole car and no seats or wheels. Sorry guys I think this car is just gonna stay whole. Not enough people interested.